ΤΑΧΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 120€

Πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων

Διαδικασία αίτησης επιστροφής χρημάτων

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε τη φόρμα μας από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/415Qe2F

Σε αυτήν τη φόρμα, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε όλες τις πληροφορίες:

  • Ημερομηνία παραγγελίας
  • Αριθμός παραγγελίας
  • Συνολικό ποσό παραγγελίας
  • Επιθυμητό ποσό επιστροφής
  • Όνομα
  • Επωνυμία εταιρείας
  • Οδός
  • Πόλη
  • Χώρα
  • Ταχυδρομικός κώδικας
  • Διεύθυνση email
  • Τηλέφωνο
  • Αριθμός αντίστοιχης υπόθεσης (δείτε τις τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις παρακάτω)

Στη συνέχεια, πρέπει να εξηγήσετε τους λόγους που σας ωθούν να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, για παράδειγμα ότι το προϊόν έφτασε αργά ή βρέθηκε σπασμένο (σύμφωνα με τις διάφορες αντίστοιχες περιπτώσεις παρακάτω).

Στη συνέχεια, πρέπει να υπογράψετε και να υποβάλετε τη φόρμα. Πρέπει να αποστείλετε αυτήν τη φόρμα, μαζί με ένα ταυτοποιητικό έγγραφο (ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο) και τα τραπεζικά σας στοιχεία, στην ακόλουθη διεύθυνση email refund@ferberenterprises.com ή με συστημένο ταχυδρομείο στην ακόλουθη διεύθυνση:

Ferber Enterprises USA LLC
16192 Coastal highway
Lewes, DE 19958
Ηνωμένες Πολιτείες 

Το τμήμα μας που ασχολείται με τις επιστροφές θα σας ενημερώσει στη συνέχεια εάν είναι απαραίτητο ή όχι να μας επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν είναι απαραίτητο να μας επιστρέψετε την παραγγελία σας, ο υπηρεσιακός μας εκπρόσωπος θα σας αποστείλει ένα κουπόνι επιστροφής για να συνοδεύετε την παραγγελία σας, και θα πρέπει να μας επαναλάβετε την παραγγελία σας στη δική σας επιβάρυνση σε μία από τις ακόλουθες διευθύνσεις:

Για παραγγελίες στην Ευρώπη:

Ferber Enterprises Czechia s.r.o.
Jirotova 375, Budova 35
336 01 Blovice
Τσεχία

Για παραγγελίες στην Αμερική:

Ferber Enterprises USA LLC
16192 Coastal Highway
Lewes, DE 19958
Ηνωμένες Πολιτείες 

Για παραγγελίες στην Ασία και την Ωκεανία:

Ferber Enterprises FZ-LLC
Unit 201, Al Zaahia Building, Al Qusaidat
Ras Al Khaimah
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Για παραγγελίες στην Αφρική:

Ferber Enterprises Madagascar S.A.R.L.U.
Lot 528 GAL, Avenue de Belemboka
601 Τουλεάρ
Μαδαγασκάρη

Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας σε ένα από τα αποθήκες μας, θα ελέγξουμε το δέμα σας για να διαπιστώσουμε εάν η παραγγελία σας έχει επιστραφεί ολόκληρη και σε καλή κατάσταση. Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε εάν η αίτησή σας έχει εγκριθεί ή όχι. Εάν εγκριθεί η αίτηση σας για επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στα στοιχεία που καταχωρίσατε εντός 48 ωρών. Ωστόσο, παρακαλούμε σημειώστε ότι, ανάλογα με την τράπεζά σας, η επιστροφή χρημάτων μπορεί να χρειαστεί έως 3 έως 4 εβδομάδες για να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Οι διάφορες περιπτώσεις επιστροφών

Επιστρέφουμε τις παραγγελίες στις περιπτώσεις που αναφέρονται παρακάτω.

Περίπτωση 1: Εάν η παραγγελία σας έχει φθαρεί κατά την παράδοση, είστε δικαιούχος επιστροφής χρημάτων. Ωστόσο, είναι αναγκαίο να ελέγξετε προηγουμένως την παραγγελία σας με τον courier και να αρνηθείτε την παράδοση εάν έχει φθαρεί ή έχει υποστεί ζημιές. Θα πρέπει επίσης να καταθέσετε μια διαμαρτυρία στον courier. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης σε αυτήν την συγκεκριμένη περίπτωση.

Περίπτωση 2: Εάν η παραγγελία σας έχει φθάσει με ελλείπον προϊόν, είστε δικαιούχος επιστροφής χρημάτων. Ωστόσο, είναι αναγκαίο να ελέγξετε προηγουμένως την παραγγελία σας με τον courier και να αρνηθείτε την παράδοση εάν έχει ελλείπον προϊόν. Θα πρέπει επίσης να καταθέσετε μια διαμαρτυρία στον courier. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης σε αυτήν την συγκεκριμένη περίπτωση.

Περίπτωση 3: Σύμφωνα με την προθεσμία αναθεώρησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης 14 ημερών, αν είστε πελάτης που βρίσκεστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή αν έχετε αλλάξει γνώμη. Ωστόσο, πρέπει να είστε ιδιώτης πελάτης, δεν επιτρέπεται στις εταιρείες να επωφελούνται από αυτήν την προθεσμία. Τα προϊόντα που υπόκεινται σε υποβάθμιση καθώς και αυτά που έχουν ανοιχτεί ή έχουν υποστεί φθορά δεν είναι επίσης επιλέξιμα. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης σε αυτήν την συγκεκριμένη περίπτωση.

Περίπτωση 4: Εάν το προϊόν που αγοράσατε έχει «εγγύηση ικανοποίησης ή επιστροφής χρημάτων» που παρέχεται από το κατάστημά μας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή αν το προϊόν δεν λειτούργησε. Θα απαιτηθεί απόδειξη από την ομάδα μας. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης σε αυτήν την συγκεκριμένη περίπτωση.

Διαδικασία για ανταλλαγή ή αποστολή εκ νέου

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανταλλαγής ή αποστολής εκ νέου, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε τη φόρμα μας από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/3zUWChb

Σε αυτήν τη φόρμα, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε όλες τις πληροφορίες:

  • Ημερομηνία παραγγελίας
  • Αριθμός παραγγελίας
  • Συνολικό ποσό παραγγελίας
  • Προϊόν που θέλετε να ανταλλάξετε
  • Όνομα
  • Επωνυμία εταιρείας
  • Οδός
  • Πόλη
  • Χώρα
  • Ταχυδρομικός κώδικας
  • Διεύθυνση email
  • Τηλέφωνο
  • Αριθμός αντίστοιχης υπόθεσης (δείτε τις τρεις διαφορετικές περιπτώσεις παρακάτω)

Στη συνέχεια, πρέπει να εξηγήσετε τους λόγους που σας ωθούν να ζητήσετε ανταλλαγή ή αποστολή εκ νέου, για παράδειγμα ότι το προϊόν είναι σπασμένο ή δεν λειτουργεί (σύμφωνα με τις διάφορες αντίστοιχες περιπτώσεις παρακάτω).

Στη συνέχεια, πρέπει να υπογράψετε και να υποβάλετε τη φόρμα. Πρέπει να αποστείλετε αυτήν τη φόρμα, μαζί με ένα ταυτοποιητικό έγγραφο (ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο) στην ακόλουθη διεύθυνση email refund@ferberenterprises.com ή με συστημένο ταχυδρομείο στην ακόλουθη διεύθυνση:

Ferber Enterprises USA LLC
16192 Coastal Highway
Lewes, DE 19958
Ηνωμένες Πολιτείες 

Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε εάν η αίτησή σας έχει εγκριθεί ή όχι εντός 48 ωρών. Εάν εγκριθεί η αίτησή σας, θα σας αποστείλουμε τα προϊόντα εντός 24 ωρών και θα λάβετε μέσω email έναν αριθμό παρακολούθησης. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ενδέχεται να σας χρεωθούν τα έξοδα αποστολής και επεξεργασίας

Οι διάφορες περιπτώσεις ανταλλαγών και αποστολών εκ νέου

Περίπτωση 1: Εάν η παραγγελία σας έχει φθαρεί κατά την παράδοση, είστε δικαιούχος αποστολής εκ νέου. Για αυτό, είναι απαραίτητο να συντάξετε πρακτικό με τον courier κατά την παράδοση. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα αποστολής εκ νέου εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Περίπτωση 2: Εάν η παραγγελία σας έχει φθάσει με ελλείπον προϊόν, είστε δικαιούχος αποστολής εκ νέου. Για αυτό, είναι απαραίτητο να συντάξετε πρακτικό με τον courier κατά την παράδοση. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα αποστολής εκ νέου εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Περίπτωση 3: Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί, παρουσιάζει δυσλειτουργία ή κατασκευαστική ατέλεια, είστε δικαιούχος αποστολής εκ νέου. Για αυτό, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε συγκεκριμένη απόδειξη των διαπιστευμένων γεγονότων και να ακολουθήσετε τη διαδικασία. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα αποστολής εκ νέου εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.